Friday 29 December 2017

Cameron Highland - Part 3


Suka sangat view dekat Cameron Highland ni. Rasa macam dekat oversea sangat tau. Suhu sejuk dia memang sejuk jangan cakap. Tapi sesuai untuk orang preggy macam aku sebab orang preggy ni takboleh rasa panas sikit. Abis hilang mood nanti. Ni favourite gambar sepanjang dekat sana. Eh eh tapi korang mesti pelik kan aku tak de pergi ladang teh ke? hehe 

Sebelum balik, aku dan geng gopro singgah Ladang Teh. Tempat wajib orang ramai pergi bila datang Cameron Highland ni. View dia takpayah cerita lah. memang hijau sehijau warna daun. Tenang je seronok sangat. Tapi berbukit juga lah. Hehe nasib pergi bukan masa tengah sarat pregnant. Dapat juga selfie satu dua buat kenangan githuw.
 Menyesal seumur hidup kalau tak ambil gambar kat tempat-tempat macamni.



Hah! Feeling tak? aku tak turun sampai bawah pun. Cukuplah sampai setengah je nanti kang tak larat nak naik balik pulak. Lepas selfie bagai ni naik atas pergi mengeteh secawan teh dulu sebelum balik. Borak-borak kedai kopi sat. Dalam pukul 6 baru aku dan yang lain bertolak ke Jb.

Ok guys. Sampai sini je cerita aku pergi Cameron. Ada rezeki lagi nanti nak pergi bawak anak pulak.

Love,
AB

No comments:

Post a Comment