Friday 5 May 2017

Yes! I'm Married !

Hi.

Tetibe terasa nak throwback gambar kahwin. Ok tak ok tak? Terindu zaman selim melim. Hahha selim ker? Mase tu aku kahwin umur 22 tahun kes kahwin muda lah jugak. Kawan2 semua tgh seronok study dip & degree bagai aku pulak study smpai Stpm jer.. Lepas tu dah gatai nk kerja.

Tetibe ade pulak yg masuk minang, nak mintak restu family bukan main seram lg. Lagi2 parents aku dh lama meninggal so kakak yg jaga dari kecik & stay dgn atuk nenek. Nak mintak restu kena lh dr atuk nenek. Lepastu confirm lah makcik2 pun ade yg setuju & tak. Hurmm. Aku pon bagi dorang masih budak2. Huhu

Ok berbalik pasal throwback gambar kahwin, aku lanje satu dulu eh. Nnti aku kumpul gmbr mne yg ade simpan aku share.


Taaadaaaaaa !!!!




Majlis Nikah.


Majlis Sanding.


 Majlis Bertandang.

No comments:

Post a Comment